sobota, 26 stycznia 2013

little friend

Witam bardzo serdecznie!
Czy zdarzylo wam sie kiedys szukac kluczy w torebce? Taka czy podobna sytuacja dotyczy wlasnie mnie. Czesto "czegos" poszukuje w swojej torebce. Szczegolnie gdy jestem w posiadaniu wiekszej torby.Klucze  jednak naleza do mojej top listy poszukiwanych! Mam swoj patent. Mala kosmetyczka-przyjaciolka :)
Uszyta z wlasnego pomyslu o wymiarach 13cm x 8cm. Takim wlasnie sposobem jestem bardziej zorganizowana.


Hi!
Did anyone ever been looking for keys in a handbag? It happens to me. Always looking for something. Especially when I got bigger handbag. However keys are one of the top of my wanted list! But there you go, I designed little friend to hold my keys and other small items. Size are about 13cm x 8 cm. So now, I'm more organized.





  Aga x

1 komentarz:

  1. podoba mi sie kolorytyka. teraz mam jakos faze na wszytsko co w kwiatki.
    super.
    buzikai

    OdpowiedzUsuń